prensesannesi611 her boyanınki farklı oluyor kullanım talimatına uygun yapmak en doğrusu. Boya sabitleyici oluyor ondan da mutlaka almak lazım. Leke bırakmıyor. Kumaşın türüne uygun boya alırsanız hiç belli bile olmuyor boyandığı. Bazen lastikler olduğunda kıyafette kıyafetin kendisini boyayıp lastiği tam boyayamıyor kumaş olmadığı için onun üzerinde belli olabiliyor sanki bir şey sürülmüş gibi ara ara tutuyo boyayı o kadar