Selamlar
21 Ağustos son adet tarihi gebelik 6+4 sadece bir kere kan verdim geçen hafta 1200 dün bugün acile doktora gittim 5+4 dedi ve küçük bir kese var şuan sadece dedi , bu dönem de bu normal sanırım salı günü de doktor randevum vardı ona gidecektim kararsz kaldım şuan gitsem mi daha sonra mı gitsem . Gitsem oda ayni şeyi soylermi Bebek kesede görünür mü bilmiyorum