Kızlar dün yaptım belli belirsiz silik biz çizgi çıktı bu sabah da son testi yaptım pembe belirgin bir çizgi çıktı. Daha önce Laboquick gebelik testi yapıp da yanılan oldu mu? Yalancı pozitif verir mi? Daha önce yalancı pozitiflerle kan verdim başka markalarda idrar testi yapmıştım çok üzülmüştüm Napim ben şimdi günüm de bir gün gecikti bir hafta daha mı beklesem napsam bilemedim.