Tgucee unutmayayım diye alarm kuruyordum, takvimden sürekli takip ediyordum çünkü 1 hafta ara veriyordum…
Ben ilk 5 sene spiral kulladım,rahim ağzında kist varmış şans aseri fark edildi.Çıkartmak zorunda kaldık. 1 sene 3 aylık 1 sene 1 aylık korunma iğnesi kullandım onlarda adetimi bozdu, en son çare haptı onuda 6 ay kullanabildim😅 nasip böyleymiş dedik artık ev ahalisi 4 gözle bekliyoruz…