Yusra17 Mervisnese geçen gün bi arkadaşımız böyle bir post açmıştı genelde bu dönemde normal bel ağrısı bendede oluyor ama onda idrar yolu enfeksiyonu çıkmış bi tahlil yaptır istersen
SelviAcar Mervisnese benimde sırt ve bel ağrım çok oldu canımm 2gündür sıcak su torbası yapıp yan yatıp onu ağrıyan bölgeme koydum rahatlatıyor ben öyle geçirdim geçmiş olsun inşallah geçer canım