Nurozi Merhaba kızlar 26 aylık kızım var ikili üçlü testi yaptırmamıştım kendi isteğimle, sadece detaylı ultrasona gitmiştim. Şimdi 21 haftalık oğluma hamileyim. Sizce çok elzem bir şey mi detaylı ultrason çok gerekli mi kafam karışık
handan3958 Nurozi benim iki kızım var ikisindede hiç birini yaptırmadım ne ikili üçlü testleri nede detaylı ultrasonu şu an 3. Gebeliğim ikili üçlü testleri gne taptrmadim sadece detaylı ultrasona randevu aldım devlete bakarsa yaptıracağım bakmazsada yaptırmam
meliketaksu Nurozi ben ilk çocuğuma da yaptırmadım şu an 36 haftaları kızıma hamileyim onu da yaptırmadım her şeyi Allah’tan
Annebus Nurozi bence tarama testlerinden daha önemli detaylı ultrason bebeğin iç dış tüm organlarına bakılıyor..bir sorun varsa ona göre hareket edilir.. örnek veriyorum ( Allah korusun inşallah olmasın tabiki ) bebeğin kalbiyle ilgili bir problem var planlama önceden yapılıp doğumda çocuk kardiyolog oluyor ona göre kontrol muayene ameliyat vb. Yapılıyor ☺️ yaptırmakta her zaman fayda var hiç bir zararıda yok
Nurozi handan3958 devlete alamadım çok zor özele sordum 6.500 dedi çok elzem mi karar veremedim bende 😕
Nurozi Annebus bende bunu düşünüyorum Allah korusun eğer bişey varsa ve erken müdahale edilebilen birşeyse ve ben bunu kaçırırsam ömür boyu vicdan azabı çekerim
kubos_ Nurozi bende şeker yüklemesi ve ikili testi yaptırdım ama detaylı ultrason yaptıramadım devlette randevu bulamadım özelde de yaptıracak gücüm yoktu yaptıramadım 32.haftadayız şuan Allah sağlıkla kavuştursun artık 🫶🏻
handan3958 Nurozi ewet bende özele sordum 5 bin dedi devlete randevu alabildim ama bakar mı bilmiyorum inşallah bkar bakmazsa başka ddvlete randevu almaya çalışacağım başakşehir cam sakurada bakiyorlarmis olmazsada özele gidip yaptırmam her türlü Rabbime emanetler sağlıkla kucaklarimiza almak nasip etsin rabbim🤲🏻
Nurozi kubos_ bende bulamadım devlette bu kadar önemli birşeyse neden önemsemeyip randevuyu kolaylaştırmıyolar bilmiyorum özelde 6,500 dediler Rabbim korusun evlatlarımızı sağlıkla kavuşalım🌸
Esrauznn Allah korusun bebekte bir sağlık durumu varsa iç dış organlar ona göre anne karnında bişe başlıyor tedavi veya ona özel bir hastaneye sevk ediyorlar kapalı kutu sonuçta bu testler sayesinde bebeğimizin durumunu biliyoruz yaptırmamak riske atmak evet maddi olarak zor ama ne yapalım bebeğimiz için ön plana almalıyız
1aleynax Herşey Allahtan tabi ama sen elinden geleni yapacaksın sonra Allahtan diceksin detaylı da risk varsa erken teşhis oluyor ben yapılmasını öneriyorum
2190 İki hafta sonra detaylı ultrason a gidecem normal kontrol le gittim doktor dedi bebeğin başında kist var iki gündür kendime gelemedim rabbim sağlıkla kucağımıza almayi nasıp etsin inşallah 🤲
Eso1616 Su acıdan önemli bence bebekte kalpte sorun var diyelim dogumdan hemen sonra müdahale edilir ona uygun hastanede dogum yaparsın
mor_menekse1 Nurozi ben ikizlerimde yaptırdım aşırı stres oldum kalpte parlaklık bağırsakta parlaklık Falan filan beni çok üzüdu doktorlar stres yapa yapa erken doğum yaptım elhamdülillah büyütüm şimdi yine hamileyim ama yaptirmayacagim hersy Rabbime bıraktım ikizlerimden snra sadce Allah var gerisi yalan benim için o zorluktan snra korkuyorum mümkün olduğunca doktorlardan uzak devam ediyorum yaptırmadım bu yüzden ne ikili ne üçlü nede detayli
sadecebuss Testler değil ama detaylı önemli bence. Çünkü bir arkadaşımın bebeğinin böbrekte sorun olduğunu detaylıda görüp erken müdahale etmek için 38. Haftada doğum yaptı ve çocuk operasyon geçirecek. Yani Hastalıkları var mı yok mu diye baktırmakta fayda var. En azından erken müdahale edilmiş olur. Benim düşüncem yaptırmaktan yana. Randevumu aldım yaptıracağım bende