Yabancı olduğum için Türkiyede kuralları pek bilmiyorum.Bizim ülkede hastane çıkışı zamanı püset kullanılmaz mesela onun yerine şık bir kundak kullanılır bebek annesinin ve ya babasının kucağında çıkarılır,fotoğraf çekimi yapılır.Türkiyede kaç kez hastanede şahit oldum burada hiç kundakda bebek çıkaran yok hepsi püsetde çıkarıyor🙄 burada kanunmu böyle ya nasıl bilmiyorum izinmi verilmiyor kundağa? Bilgisi olan varsa yardımçı olursa sevinirim