Demetdaghan Kızlar az önce kanamam oldu tuvalet kagidiyla sildigimde pembemsi salya gibi kan geldi 6+4teyim kese de görünmüstü cok korkuyorum normal mi bu kanama yasayan varmi ne yapmalıyım
Nil_19 Demetdaghan doktora görünmelisin bence. Yerleşme kanaması olabilir, düşük tehdidi olabilir, normal bi kanama olabilir. Yani bunları öğrenmek için en kısa zamanda kontrole git için rahat etsin
Senanuurrr Demetdaghan doktora gitmen gerekiyor canm düşük tehliken var sanırm yada yerleşme kanaması anlamak ıcın heöen gitmen gerekiyor tehlike varsa ılac verıyor doktor lar
Ayseegull Demetdaghan canım bende 6 haftalık oldu tam dediğin gibi eşimle gece yarısı hastaneye gitti doktor düşük riski dedi progestan iğne yaptık ve progestan tablet kullandık düşük önleyici bence sende hemen bir hastaneye git
Oges Demetdaghan özel mi ? Pazar tatil tabi siz ona bakmayın devlet hastanesi kadın Doğum acil bölümüne gidin orda bakar doktor
Ayseegull Demetdaghan doktordaki rahatlığa bak kendini şansa bırakma bence hemen bir doktora gitmelisin hicbir kanama normal değil
Sydney Evet aynı kanama benimde başıma geldi ertsi gün gel dese anlıcam. Bir çok sebebi olabilir kanamanın ama en geç yarın git doktora devlet hastanelerinin acil bölümünde hemen yönlendiriyorlar kadın doğum servisine icin rahat etsin.
Pamukgirl Benimde oldu 5. Haftadayken doktora gittim hemen ama doktor bi sıkıntı olmadığımı kesenin büyüsüpü için ufak lekelenme yapar dedi ve bitti gitti saha olmadı biz ne olur ne olmaz diye progestan kullanıyorum düşük önleyici
Efuli53 Demetdaghan o haftalarda cogu kişide oluyo genelde kötü bişe cıkmıyo ama genede doktora bi sor. Acile gtmıstm öyle oldugumda sadece betahgc degerıme baktılar yukselmıstı bebek gelışıyo bişe yok demişlerdi