Kızlar ben 13. Haftamda özel hastanede ki bir doktora kontrole gittim orda doktor büyük ihtimalle erkek dedi 17. Haftaya girdim bu sefer çam sakura hastanesine gittim orda da doktor büyük ihtimalle kız diyor sizce hangisi acaba ya tekrardan mı gitsem ama çok ultrasona görünmek de iyi değil diyorlar kafam fazlasıyla çok karışık