EzgiSyn Bursa şehir hastanesinde ya da Uludağ tıp fakültesinde kadın doğum uzmanı önerisine ihtiyacım var. Doğumdan sonrası için bu iki hastaneden birinde olmamız bebeğimizin sağlık durumu için daha iyi olacak bu yönde öneride bulundu görüştüğümüz doktorlarımız. Şu an safra kesesi görünmüyor doğduktan sonrası için önlem amaçlı🙏🏻🙏🏻
Guzucuk25 EzgiSyn şehir hastanesinde 3. dogumum olacak 3hamileligimde de lale dortisik takipliyim sali dogumum var o kadar memnunum ki kendisinden önce sana söylemek istediğin sormak istediğin bisi varsa diye sorar seni dinler sonra kendisi sorup yönlendirir aksi Bi durumun olunca endiselenir çok ilgili Bi doktor ALLAH kendisinden razı olsun ilk dogumumda bana resmen annelik yaptı hakkini ödeyemem tavsiye ederim
Guzucuk25 EzgiSyn ilk dogumuma kendisi girdi kimseyi inandiramadim şehir hastanesinde doğum yaptığıma o kadar.muntazam kapatmış ki sezeryan dikislerimj 2. dogumumu onun nöbetçi olduğu güne aldım fakat beni akşamdan aldılar doğuma başak hanım girdi onu da sağlık ocağında kenar dikislerimi aldırmaya gittiğimde kadin kim dikti seni böyle yamuk yumuk dediler işini bile çok düzgün yapıyor canım doktorum ❤️
Rozen Şehir Hastanesi’nde elif öyle adında bir doktorum var ben memnunum ama isterseniz bir onu deneyebilirsiniz
EzgiSyn Ben Rabia nizam takipliyim ilk bebeğimi de onda dünyaya getirdim. Bu ikinci doğumum olacak ilki vajinal doğumdu bunu da öyle istiyorum her şey yolunda giderse 🙏🏻 yani özelde zaten doktor giriyor doğuma, şehir hastanesinde başka türlü de mi oluyor 😔