NurBalkas Selam arkadaşlar, 11+2 haftalık hamileyim. Prozac antidepresan kullanırken hamile kaldım.Haliyle ilacıda bıraktım, ilk gittğimde doktorumla bu konuyu paylaştım ve bana sakinleştirici prakten diye bi şurup yazdı kaç aydır kullanıyorum ama ınternetten araştırdığımda iştah açıcı şurup olarak geçiyor.Bu şuruptan kullanan ve bilgisi olan var mı?
Depresif_polyanna NurBalkas prakten mı verdi ? O alerji şurubu yan etkisi uyku ve istah açma. Sakinleştirici passiflora diye bi şurup var bitkisel. Bana doktorum onu tavsiye etti
Yhartk NurBalkas merhaba, ben doktorum, prakten şurup antihistaminiktir aslında ama aynı zamanda gevşeme ve uyku hali de yapar. Prozac kullanamadığınız için, gevşemenizi sağlayabilecek, güvenle kullanabileceğiniz bir şuruptur.
Menis21 NurBalkas bende panik atak hastasiyim bende Citoles kullanırken hamile kaldım bana hemen kestirdi hem kadın doğum doktorum hem psikiyatristim 10 haftalik im başlarda bisey yoktu ama şimdi nefes darlığı nüksetti yine psikiyatristim şikayetin olur sa bitkisel birşeyler verebilirim dedi Siz kaçıncı hafta da başladınız ki ilaca bide tüm depresan ilaçları ya kilo aldırır yada zayıflatır zaten eğer iştah açmaktan başka yan etkisi yoksa bence dert etmeyin bebek içinde sıkıntısı yoksa dert etmeyin bence çünkü çok pis bi hastalık ben gebelikte atak geçirmek ten çok korkuyorum çünkü ilaç kullanmak istemiyorum mecbur kalmam inşallah....Çok çok geçmiş olsun ....
NurBalkas Menis21 mide ilacı olarak geçiyor benim kullandığım için yan etkiside sakinleştirmek ve uyku 5. Haftamda verdi doktor kullanıyorum ama artık çok içmiyorum 1 haftada bir felan.17. Haftamdayım şuan çarpıntılarım ve ateş basmalarım çok fazla malesef