@prenses34_ ilk gebeliğimde çektirdim hiçbir şey olmadı. Bu gebeliğimdede dün doktor kontrolünde kağıt aldım, pzartesi dişçiye randevum var. Gerekirse çektiricem veya hangi işlemi yapmayı uygun görürse dişçi artık bakalım. Her iki gebeliktede diş sorunu yaşadım yaşıyorum 🥲