Bende 33 yaşındayım Yapın tabiki 2. Ye hamileyim dediğiniz gibi çok seviyorum çocuk doğursam her sene doğururum genelde olumsuz yorumlar destek göremeyen zorlananlardan gelmiş tabiki çok zor ama baş edilemeyecek kadar değil benim doğumum da çok güzeldi lohusalığımda herkesin aynı düzey olmuyor düşüncesi psikolojisi ve şartları o yüzden siz kendinize bakın bence çok ta güzel yaparsınız 🤌