23 24 haftalarda girmek daha iyi sanki erken girince yeniden çağırma ihtimali oluyor 21 de girmiştim rahimde çentik çıktı yeniden çağırdı 26 haftada gel dedi tekrar gittim düzelme olmamıştı tabi ayrıntıyı 24 haftaya kadar çekiyorlar sonrası çekim olmuyor galiba