mutlumoomm Doktor ilk başlarda lierac önermişti ilk 4 ay hiç çatlak vs oluşmadı ama 5 aylık oldum çatlak oluyor nasıl gider çatlaklar bilen var mı çatlama çoğaldıkça daha çok kafama takıyorum ne yapabilirim gitmesi için 🤦♀️
ylnydgd Çatlakların dönüşü yok maalesef. Biz krem vs elimizden geleni yapacağız da genetik faktör neyse o baskın geliyor işin sonunda