altin2609 benim sezaryen yerim kıpkırmızı olmuştu ve kanama oluyordu iltihap sandılar antibiyotik kullandım 20 gün kadar devam etti hastaneye yatışım yapılacaktı nerdeyse sonradan anladık ki batikona alerjim varmış. Steril olsun diye pansuman yap dedi doktor batikonu sürdükçe daha da beter oldu. Eğer batikonla pansuman yapıyorsanız kolunuza falan farklı bir bölgeye sürüp gözlemleyin bakalım belki sizin de alerjiniz vardır