Seloloo Minikkkk_0 ay bende hemen 7. Haftada belirdi ama öyle de kaldı şuan 20+4 hafif var çok dikkatli bakılmazsa fark edilmez aslında
senem0987 Minikkkk_0 benim 10.haftadan itibaren çıkmıştı ya da ben 10.haftamda fark ettim şuan 29+2 deyim daha koyulaştı ama bi tanıdığımda da hiç çizgi oluşmadı kişiden kişiye göre değişiyor ve çziginin çok büyük bi anlamı da yok bence merak etmeyin
minikmucizemm__ Minikkkk_0 32 haftalık hamileyim bende de çıkmadı genellikle esmer tenlilerde oluyor diyolar ben beyaz tenliyim gogusumde tek koyulaşma oldu
minikmucizemm__ Minikkkk_0 aynen genellikle zaten esmer olanların belirgin ve koyu oluyor bende bekledim ki koyu olsun ama hiç çıkmadı bile seviniyorum buna çünkü o çizgiyi sevmiyorum goguslerde geçer diyolar inşallah geçer 🙏🏻
demirrleydi_ Minikkkk_0 herkeste çıkmıyor sanırım ilk gebeliğimde baya belirgin bir şekilde vardı bu ikinci gebelik çok çok silik bir çizgi var ilk gebelik gibi değil ama bir çok kişiden duydum çıkmadığını