ruzgar_bulut_ İç çamaşırı dikişlerin üzerinde dursa daha iyi olur tabiki, yani yüksek bel olması iyi. Depend konusunu bende tam bilmiyorum, ilk doğumunda ne kullandım onu bile hatırlamıyorum 🫢 Depend kiloda benzediği için zaten normal iç çamaşırı kullanmıyoruzdur herhalde 🤷♀️