Dinolisoo inanın hiç belli olmuyor ki bazen çok erken haftalarda kız olsa da belli oluyor mesela arkadaşımın 11. haftada kız olduğu belli olmuştu. Erkek bebek daha erken gösteriyor denilir genelde ama benim gibi istisnai durumlar da olabiliyor. Ben de çok fazla kız hissetmiştim rüyalar, hurafeler, takvimler hepsi kızdı ama sonuç öyle olmadı. Kendinizi iki ihtimale de hazırlamaya çalışın derim sonra hayal kırıklığı oluyor üzülüyor insan