Kkardelenn1 hm_371 bence çok hoş 😍 başkasının düşüncesini boşverin o sizin bebeğiniz istediğinizi beğenir koyarsınız
Pandapella hm_371 bence çok zarif bı isim zevkler farklılık gösterir birinin beğendiğini biri beğenmez siz kendi zevkinizi gozetin sadece
Aysunays hm_371 Ne isim koyarsanız koyun mutlaka eleştirenler olacaktır bu kaçınılmaz. İkisi de çok güzel isimler ayrıca🌸 güzel bir tercih👍
hm_371 Pandapella çok teşekkür ederim ama çevreden gereksiz insan çıkınca acaba kötü mü diyor insan 🥰