Kızlar dua edin inşallah rutin kontrole geldik , haftaya falan dikiş alınır diye konuştuk , nst de düzenli sancılarım çıktı serum alıp tekrar nst de çekildim tekrar düzenli olunca , yatış verildi. Sancıyı durdurmaya çalışıyorlar bi kaç gün daha dursa iyi olurdu dedi doktor ama Ebe kontrol etti 1 cm açıklık varmış , dikişi de alırsa 4 cm bulur bebek de doğum pozisyonunda dedi . Sancı durmazsa doktor gelip dikişi alacak , yoksa yarın dikiş alınacak sanırım . Bakalım :/