Kızlar selam, 36+3 üz dün nstde sancı çıktı daha erken olduğu için prematüre doğmasını istemdiğimiz için doktorum ciğer geliştirici iğne istedi yaptırdık sancıları falan hissetmiyordum bu arada. Tekrar nstye girdim sancılarım durmuştu. Yaklaşık 1 haftadır göğüslerimden süt geliyor yani renk olarak emin olmamakla birikte berrak bir sıvı gelişini görmüyorum tişörtüm ıslanınca anlıyorum. Doktora sormayı da unuttum normal mı bu durum sizce korkulacak bir durum varmı cevap veriseniz çok sevinirimm 🫠