Cicilininkini Hanımlar izmirde devlet hastanelerinde kısa zamanda ayrıntılı ultrason yaptıran var mı artık yapılmıyor diyorlar Yoksa da hangi özelde ne kadar fiyata yaptrdınız acaba
Esramhmt Cicilininkini ben bucada bir klinikte yaptırmıştım ebru çiçek hanıma tam 1 saat sürdü herşeyini tek tek anlata anlata gösterdi inceledi gözünden hiçbirşey kaçırıp atlaması çok memnun kaldım çok da tatlı bir kadındı hatta odada büyük ekran tv vardı ben ordan bakıyordum eşimde aynı şekilde fiyatı da 4500 dü 🌸
Aysecan0335 Cicilininkini ben yaptırdım ege üniversitesinde ama benim 13.haftamda alındı randevum hastanenin prof una takipliyim diye. Ama ücretli doktorlara gelenlerde vardı 1000 tl ye falan yaptırıyorlardı bi araştr sıra varsa alablrsen . Perinataloji doktorları yapıyor ve 1 saat sürdü her detaya bakıldı 1 damar göremedi pozisyondan dolayı onun için 2 kez gittim cok memnun kaldm kalmasam dışarıda tekrar yaptırıcaktm hatta
Havin49_ Cicilininkini devlet siyah beyaz veriyor özel renkli ben oğlumda devlet de yaptım şuan ikiz gebeyim biraz riskli doktorlar özel de yapsan daha iyi dediler 16 bin fiyata verdi mecbur yine devlete gidicem
2812 Cicilininkini öyle valla ama mecburdum devlettekiler yeterince detay vermiyor gibi geliyor bana ilk gebelikte olunca mecbur
Cicilininkini 2812 dogru insan tedrgn oluyor bende ilk gebeliğimde barış gözlemde yaptrmıstım cokda memnun kalmıstım ama 4.hamileliğim suana kadar testlerim felan hep temiz cıktıgı için de devlette sansımı denemek istedim ama yokmus artık cinsiyeti netlestrmek istedim bide saglıkla al kucagına canım ♥️
Cicilininkini Esramhmt hmm tesekkr ederim ♥️ özel bi klinik için fiyatı normal ama yine de bana göre yüksek fiyat saglıkla alın kucagınıza
2812 Cicilininkini amin canım cümlemiz inşallah benim devletle pek aram yok ya ben sevmiyorum şahsen .Maşallah sen de sağlıkla kucağına al
Cicilininkini 2812 bende ilk hamileliğimde ve ikinci hamileliğimde özel takipliydim bekleme ilgi alaka vs evet cok güzel ama doguma kadar takipli oldugum hastane kızımı engelli hidrosefali teshisi koyarak kabul etmeyeceklerini ve bana devlete gitmemi söyledi kızımı egitim arastrmada dogurdum suan 7yasında ve cok saglıklı 2.kızıöda da kafası küçük dendi saglıklı gözükmüyo dendi ondan sonra özele gitmeme kararı almıstım oda suan 5yasında masallahı cok saglıklı saglam 3.kızımda devlete gittim hep 3kızım var anlıycagn 😇😍 4hamileliğim %95erkek dendi öncelik saglık tabi ama mutlulugu yasayamıyorum biçok yanılma yasadıgım için dedim bide ayrıntılı yaotraym nasip artık allah herkezin gönlüne göre versin inşallah
Cicilininkini Aysecan0335 aaa cok tesekkr ederim ege ünv. Ne bakayım bi randevu için ben o halde benim amacım aslımda cinsiyeti net ögrenmek devlettte söylediler ama ben yinede bu ara cok yanılma duydugum için netlestirmek istiyorum yani söylediginiz rakamda bence kliniklere göre iyi bi rakam ♥️ saglıkla alalım insallah yavrularımızı
Cicilininkini Havin49_ aslımda ben perinata göründüm 16.haftamda o zaman da ayrımtılı ultrason gibi resmen doktorum saolan baya bi ilgilendi herseyi cok güzel haftasıyla uyumlu cok ayakları elleri vs kafası ense kalınlıgı hersey cok iyi dedi cinsiyetide söyledi ama ben cinsiyette yanılmaları cok duyuyorum o yüzden bide ayrıntılı yaptrsam diye düşündüm ama devlette yapmıyorlarmıs artık
2812 mutlumoomm evet ben de uygun bulmuştum her şehir biraz farklı ilerliyor ya ama çok güzel baktı söyledi detaylı yani
mucizemizibekliyoruzz Cicilininkini vedat uluğ benim doktorum kendisi yaptı bugün 3500 tl muayene ücreti. Yeterli gördü ekstra yönlendirme yapmadı.
Cicilininkini mucizemizibekliyoruzz hmm tesekkr ederim digerlerine nazaran daha düşük fiyatlı hastane ismi nedir yada bi klinik mi acaba
Havin49_ Cicilininkini bende oğlumda memnun kaldım cnm detaylı ultrason da devlet de herşeyi gösterdi bilgilendirdi ama hani benim şuan ikiz bebeklerde sorun var devlet de de renkli ultrason yani dopler olmadığı için özele git dediler ama malesef yine devlete gidicem ikiz diye iki kat fiyat veriyorlar
Aysecan0335 Cicilininkini evet öğrenirsiniz ama organlara çok detaylı bakılıyor özellere göre bence bebeğin genel durumu için acaip önemli kafanız rahat olur hem allahın izniyle detaylıdan sonra
2812 Cicilininkini çok zor şeyler yaşamışsınız doktor da mühim Allah iyilerle karşılaştırsın oğluşunu da kucağına almayı nasip etsin sağlıklı şekilde 🥰
Cicilininkini 2812 amin canım inşallah evet biraz öyle oldu ama cok şükür bugünümüze ♥️ tesekkür ederim :)