15+1 de yani bugün gece suyum geldi sızma şekilde de değildi hızlı geldi bir anda . Amnisur testim de pozitif bebeğinde baya suyu azalmış ama hala var dedi perinatolog kalp atışları falan gayet iyi . Bir de üstelik previayım ama açılmam falan yok . İstersen şansımızı deneyelim dedi ve yatış verdi antibiyotik başladık . Başına erken haftalarda böyle bırsey gelen var mı nasıl sonuclandı sizin