Deleted33000 benim büyük oğlumda vardı süt, yumurta, domates falan aklınıza gelebilecek herşey.çoklu gıda alerjisi deniyor. Hem kakası mukuslu olurdu, hem kaka yapması gaz çıkarması sorun olurdu çünki ağrısı olur.hem de yabakları kulak memesi falan bazl yerleri dermatit olurdu baya yara gibiydi.ben de mecbur sıkı diyet yaptım teryağı bile yemezdim.1yaşına kadar geçer genellikle . Ek gıda zamanı yavaşdan önce ben diyetimi açtım sorunlar azalınca veya geçdiğini görünce hangisine anne sütü somrasl tepki geçtiyse o gıdadan ona da tattırdım.ama mesela ona direk yoğurt vermedim yoğurtlu kek poğaça falan yaptım.çocuk doktorum böyle menü hazırlıyodu ek gıda zamanı . Çoklu alerji olması brni çok yordu ama öyle böyle geçti çok şükür.şimdi 2ci bebeğimde olmaması için dua ediyorum