zeyyneepp Kızlar 2 li tarama testini devlet hastanesinde normal kadin doğum doktorlarimi yapıyor yoksa perinatoloji(riskli gebelik)bölümü mü bi bilginiz varmi,bide kaç hafta arasindayken yapılıyor..
Tatli_heyecan zeyyneepp ben tıp Fakültesi’nde direk hocaya gittim oda hemen ölçümleri yaptı kan istedi
Havin49_ zeyyneepp devlet ikili test yapmıyor ya şehir hastanesi yada eğitim araştırma hastanesi olmadı lazım zaten 11-14 hafta arası ikili test yazıyor açıklamasında kimi hastanede direk kadın doğum olarak yazıyor kiminde perinotoloji olarak yazıyor
Minikkkk_0 Havin49_ ben devlet hastanesinde yaptırdım 2 li testi kadın doğum doktoru perinatolojiyi açıyor sıra aldım gittim çok güzel 35-40 dk ultrason baktı sonrasında kan aldılar çömü hastanesine gönderdiler 15 güne sonuç çıktı sonuç da çömü hastanesinden alıp doktoruma götürdüm
zeyyneepp ru_a6 bende o şekilde biliyorum ama devlette gittiğim doktor şehir hastanesi doktorları bakıyor o bölüme gerek yok dedi o yüzden muallaktayim şimdi randevu alıp gitsem doktora yapmıyorum derse bu sefer çekilmesi gereken hafta aralığını kaçırma olasılığım var….😏😏
zeyyneepp aysegulk07 ne güzell burda yapilmadigini söyledi doktor şehir hastanesi ve araştırma hastanesinde yapılıyor dedi
zeyyneepp Minikkkk_0 bende perinatolojiye açılıp orda yapılıyor diye dedim doktora yok dedi bide şehir hastanesinde yapmazlarsa haftam articak randevu sıkıntısı olucak
Ceylnnn zeyyneepp ben şehir hastanesinde yaptırdım ultrason ölçümleri yapıldı kan verdim 1 hafta içinde sonuç çıktı
zeyyneepp Ceylnnn şehir hastanesinde normal kadin doğum doktoruna mi gittiniz acaba yoksa perinatoloji doktorumu yaptı
Minikkkk_0 zeyyneepp özellerde çok pahalı ben ikili temiz gelince dörtlü yaptırmadım zaten ne olursa olsun o benim çocuğum sonuç çıkana kadar stres içinde oluyorum o yüzden sadece detaylı yaptırdım devlette sıra bulamadığım için özele gittim 4 bin
zeyyneepp Minikkkk_0 devlete gidiyorum sehir hastanesinde yaptir dedi 2 li taramayi yaparlarsa inslalh yaptircam bakalım devlette sıra bulmak sıkıntı