mervekocogl Selam güzel anneler 🖐🏻 Kızımızın adı Hüma, 2. Ye hamileyim ve oğlumuz olacak Allah nasip ederse. Yasir ismini çok beğendik fakat yanına 2. İsim de olsun istiyor eşim. Fikirlerinizi alabilirim, sizin çocuklarınızın adı ne fikir olur 🥲
Nurussemss Nurussemss ben de Yasir ve Yahya arasında çok gidip geldim , Yahya ya karar verdim gibi , yanına da Yahya Muaz ya da Ömer Yahya ikisi sıcak geliyor