Merhaba kızlar bebeğinizi kaçıncı haftada hissettiniz ben 16+3 de hissetmeye başladım şuan 18.haftadayım hareketlerini daha net hissediyorum dışardan hareketi ne zaman belli olur acaba çok merak ediyorum. Allahım sağ salim kucağımıza almak nasip olsun 🤲