esmanurcakin Eylül 29 : 113 1 Ekim:207 3 Ekim:487 Değerler az artıyor dediler kimyasal ya da dış gebelik olabilir dediler korkuyorum nasıl sizce doğru mu?
Nisanmomy esmanurcakin 48 saatte bir %100 artması gerekiyor. Şu an artış iyi gibi. Size doktor mu söyledi bunu
mommymon esmanurcakin hayır gayet iyi moralinizi bozmayın.. sadcee erken ogrendiginiz icin yavaş artıyor benimde 2ye katlamadı degerimi ama kese gördük bende cok kez yazdm buraya ama 2 hafta sonra kalp atışı için gideceğim 🙏🏻 sizin guzel artmış
esmanurcakin Doktorun sekteri söyledi Pzt günü çağırdı doktor hatta sekreter siz ayın 5 ve 7 sinde de kan verin öyle gelin dedi ne yapacam bilmiyorum
Nisanmomy esmanurcakin siz sakın moralinizi bozmayın pozitif şeyler düşünün. İki gün sonra tekrar verin bu değerin yaklaşık iki katı kadar artmış olmalı. Güzel şeyler düşünün güzel şeyler olsun 🌸
esmanurcakin Teşekkür ederim ya gerçekten korkutuyorlar insanı kötü düşünmekte istemiyorum ama insan etkileniyor
nnur20 korkmayın bazan beta duraksıyormuş bende cok panik oldum ben 52 ile öğrendim sonra 87 oldu 3 gğn sonra 92 oldu resmen artmamış sonra düzenli artmaya başladı stres yapma ins sağlıkla kucagımıza alırız
Rumsamut Mervoo6 5 üstü gebelik var demektir. Birkaç gün sonra tekrar kan verin ve değerinizin artışına baktırın mutlaka