Kızlar her ay düzenli adet olurum temmuz da 8 gün erken adet oldum ama kısa sürdü Ağustos ayında yine 9 gün varken adetime kahve rengi lekelenme oldu ikinci günü nokto şeklinde kırmızı leke geldi sonra adet günüm geçince iki gün sonra adet oldum temmuzdan veri adetim değişti dün doktor baktı ultrason ile kist var dedi duphaston verdi hatta kayinvaldem de yanımdaydı kese olamazmi belki üstüne görmedir dedi Dr yok kist dedi kafam karıştı bu konuda bilgisi olan var mı