1devaannesi Ne durumdasınız kızlar ben bat 13 yumurtlama ne durumda sizde, ben de pcos da var ya,bilmiyorum bu ayı güzel değerlendirdim şahsen , belirti için erkenmi sizce
Panikkedi 1devaannesi bat 14 ekim canım birkaç gündür hafif kramplar vardı kasıklarımda özellikle solda bugun de adet sancısının hafifi gibi başladı
Sss1947 1devaannesi bat 8 sadece göğüs ağrılarım ve bazen kasığım ağrıyor ama her ay böyle olduğu için belirtiden saymıyorum bence belirti diye bişey yok ya denk geliyorrr adet zamanımız yaklaşıyor diye
1devaannesi minikmucizem356_ erken gibi geliyor cnm sanki belirti yaa bazılarında değişiyor bu durum tabi
Sarkac minikmucizem356_ @1devaannesi benim de kızlar 13′ü bakalım değerlendirdik İnşallah vardır bende de belirti yok senin gibi zaten belirsiz de aramıyorum belirtiler yalancı bence
1devaannesi Panikkedi bende 2 gündür bu sekildeyim belki çatlama vs olmuştur diye bugünü de değerlendirdim ben ayda iki kez yumurtluyorum ama 2, ayda bir yada 4 ayda bir
Panikkedi 1devaannesi hadi ya bende de evlendiğimden beri akıntı olmadı hiç bu ay akıntımda var yumurtlamadan sonra başladı az ama krem gibi sulu ovulasyonda yapıyorum tekrar yumurtlama olur diye silik çıkıyor inşallah bebişler tutunuyorsdur🥰🤲🏻
1devaannesi Sarkac aynen cnm bende aramıyorum şahsen ztn erken çok da bir belirti olmaz, senin yumurtlama nezmn oldu cnm ayın kaçı idi ,takip ediyor musun
minikmucizem356_ Sarkac inşallah bende doktora gittim ilaç verdi hamileliği kolaylaştırır dedi bide yumurtalıklarimi çektirdim bakalm hayırlısı inşallah bu ay hepimiz birbirimize hayırlı haberler veririz
Sarkac 1devaannesi yok ben uygulamaya göre bakıyorum uygulamada yumurtlamadan Bir iki gün önce mi ne oldu yumurtlama zamanı olamadı ama ondan bir iki gün öncesi oldu umarım umarım umarım umarım tutmuştur bu ay çünkü bir rüya gördüm eğer ki bu ay test pozitif çıkarsa o zaman söylerim ilk defa öyle bir rüya gördüm anlamına bakınca da direkt evlat sahibi yazıyordu inşallah doğru çıkar inşallah hamileyizdir
1devaannesi Panikkedi bende de su iki gündür valla akıntı artışı oldu ay vallahi içim bir tuhaf oldu inşallah tutunuyorlardir yaa bakalım tam ayın 15 inde test yapacağım 🥲🥲👼
1devaannesi Panikkedi ben iki tane uyg. Yükledim çünkü ilk gebeligimde o uygulama. Sayesinde hamile kalmıştım, ovu testi hiç yapmadım
Panikkedi 1devaannesi benim bat 14 ü haftaya bugun yapcam belirtiler güzel canım inşallah tutunuyordur ya rabbim kolaylaştırsın🤲🏻☺️ 1devaannesi hangi uygulamalar canım ben yıllardır kullanıyorum bitane ama ona göre erken yumurtluyorum ne yazık ki uymuyor günleri
1devaannesi Sarkac cnm inşallah tutar çünkü sperm ztn 48 saat hayatta kalıyor vücutta yine denk geliyor ztn ay o rüyada tuhafmis haber et test fln yaparsan bende merak ettim
1devaannesi Sss1947 aynen cnm bende öyle düşünüyorum, belirti genede 6. Haftadan sorna başlıyor yavaştan
Sarkac 1devaannesi amin inşallah ederim ben de şaşırdım hani daha önce ve testli rüyalar gördüm ama hiç sonra adet oldum hiç olmadı yani ama ilk defa o sıra düşünmüyordum öyle bir rüya gördüm anlamı da beni şaşırttı Bir de sen görüyor musun böyle her akşam değişik değişik duruyorlar yani artık bazen uyumak bile istemiyorum hep böyle gerçek bir rüyalar görüyorum mesela bu akşam mango yediğimi gördüm ne alaka anlamıyorum ya çok garip garip rüyalar görüyorum
1devaannesi Panikkedi yaa bakalım inşallah çıkar cnm benim uygulama ismi veremiyorum post siliniyor cnm 🥲🥲 bir kere verim dedim olmadı
1devaannesi Sarkac Uyhha hiç güleceğim yoktu yok cnm ben öyle görmüyorum rüya çöl ama inan bir ara sürekli bebek görüyor dum rüyamda her gece hemde anlamadım bende neden gördüğümü
Sarkac 1devaannesi sonra ben de öyle rüyalar görüyordum dediğim gibi çıkmadı bu sefer korkunç değişik saçma sapan rüyalar görüyorum inan yani artık rüya görmek istemiyorum 🤣🤣inşallah doğru sonuç aliriz