Panikkedi Biranneadayi4 tam pik değil ama başlamış canım akşam 9 gibi sıvı alımını önceden keserek bitane daha yap tam pik olabilir emin olalım
CEOsu Biranneadayi4 merhaba bende bugün Lh testi yaptım 14:00 te aynı saate denk gelmişiz 19:00 da tekrarlayacağım iki saat öncesinden sıvı almayı keserek fikir olsun 🌸
Biranneadayi4 1devaannesi ben geçen ay kimyasal gebelik geçirdim sonra leke leke geldi bir kaç gün sonra kanama oldu ama yoğun günü baz alirsam 22 Eylül kanama başladığı gün
Panikkedi Biranneadayi4 geç yapınca silik çıkıyor canım 22 yi geçmesin daha doğru çıkar banada arkadaşım öğretmişti bende gece yapıyordum ikinciyi çok silik çıkınca dedi olmaz gece lh düşer
CEOsu Bir1kelebek ay bilemiyorum gerçekten ilk defa Lh testi kullanıyorum 🤭19:00 da tekrarladım  bu şekilde