38+2 olduk hala gelen giden yok. Taşıyamıyorum artık doğurmak istiyorum. İlk gebeliğimde hiçbir şey yapmadan 37+3te doğmuştu oğlum. Ama şimdi ne yaptıysam fayda etmiyor. İkinci bebekler daha erken geliyor diyorlardı bir de 😄 Hiç öyle olmadı valla tavsiye istiyorum kızlar 🙏🏻 şunu şunu şunu yaptım hemen doğuma gittim diyen varsa yazabilir mi