Nur1290 hiçbir belirtim yoktu hersey normal devam ediyordu kanama vs olmadı 17. Haftada cinsiyetini öğrenmeye gittik iki hafta önce kalbinin durduğunu öğrendik suan tekrar hamileyim aynı şeyi yaşamaktan korkuyorum tam o haftalardayim ama inanın korkuyla da olmuyor icinden çıkılmıyor guzel düşünmeye çalışıyorum sürekli dua ediyorum sizde içinizi ferah tutun insanın korktuğu basına gelir derler ben korkardım o tarz şeylerden tabi olcak olan oluyor ama korkmayın güzel düşünün☺️ Sağlıkla kucağımıza alalım insallah 🤲🏻