SuEr_Tu1512 36.haftaya giricez her an doğabilir ve hâlâ bir isme karar veremedim. İlk oğlumun adı Tuğra, sizce hangisi olabilirrr🤔🤷♀️
kizinaasikanne SuEr_Tu1512 Göktuğ ismini seviyorum çünkü benim adım Gökçe 😁 eşimi ikna edebilir miyim bilmiyorum ama Göktuğ olmasını isterim o Rüzgar olsun diyor nasıl ikna ederim bilmiyorum 🙈
SuEr_Tu1512 Havin49_ Benim eşimde babasının adını istiyordu, çok şükür vazgeçirebildim. Bana bıraktı 🙏
Havin49_ SuEr_Tu1512 ben adla ne kendi babamın ne eşimin babasını koymam eşimde aynı düşüncede sonuçta dokuz ay ben taşıyorum tabiki fikir danışırım ama baba isimleri koymam
Pitircigin_annesi SuEr_Tu1512 çok güzel ikisi de ama göktuğ ile dalga geçerler diyordu eşim . Ben çok begeniyorum ama ne diye dalga geçerler yazamıyorum buraya k yerine t harfi koyarlarmış . Ben de oğlum olsa göktuğ yada yağız düşünüyordum ama kızım olacak . Erkek olsa da göktuğ koyamazdım yani bunu duyduktan sonra 😂😂🌸🌸
SuEr_Tu1512 Pitircigin_annesi Bende öyle diyorum dalga geçerler falan ama bi yanımda istiyor. Ne koyarsak koyalım kimseye yaranamıyoruz mesela kuzey diyorum güney derler diyolar. Ona bakılırsa ilk oğlum Tuğra, hani ona tuğla falan demiyorlar yaaa amaannn
SuEr_Tu1512 QueenBahar_ Kayraya daha çok ısındım, Buğraya ısınamıyorum yaa. Sadece ilk oğlumla uyumlu diye düşünüyorum 🤷♀️
SuEr_Tu1512 kizinaasikanne Bi ablam var onun da kızı oldu adını Gökçe koydu, bir dahaki erkek olursa Göktuğ koyarım diyor😆
QueenBahar_ SuEr_Tu1512 ya isimler uyum arasındaki şey biraz bana değişik geliyor niye illa uyumlu olması şart değil ikiz bebek olsa olabilirdi
kizinaasikanne SuEr_Tu1512 😂😂 benim kafamda ablan hee 😂😂 ama bence Tuğra’ya Göktuğ cuk oturur ama benzemesede olur diyorsan Kayra’da çok hoş bence 😊 bu arada 1 kızım var o erkek olsaydı Tuğra koymayı düşünmüştük 😂😂 bence çok güzel isimler arasından seçim yapacaksınız sağlıkla ismiyle doğsun bebiş ❤️
SuEr_Tu1512 kizinaasikanne Aiiyy deme öylee 🥹 Çok çok kararsızım. En çok Göktuğ, Kayra, Arda düşünüyorum. Ahh kafayı yiyeceğiiimm🥹😬😬