Pitircigin_annesi Ben en son 28. Haftada gittiim 1180 gram demişti 32 de gittim söylemedi doktor sadece asistanların aralarında konusmasından bir hafta önde dedi ölçüm . İnşallah büyümüştür bebiş 😣🌸
birdilektut15 Pitircigin_annesi benimde 27+2 de 1180 ama benim gebelik şekerim var acaba önden mi gidiyo bebeğim inanın çok korkuyorum 5 gün hastanede yattım şekerden
Kubrakopuz53 birdilektut15 kaç çıkıyordu şekeriniz benimde var şekerim bebek iri su fazla düzenli kontrol ediliyorum sadece
Gamzeahmet123 alyass 26+2 de 800 gramdı yarın 31 haftalık oluyorum 31+2 de de kontrolüm var 26 hafta’da o kilo da bebişi olan var mı
alyass Gamzeahmet123 şu an hatırlayamadım o haftada kaç gr olduğunu ama sanırım bende de o civarlardaydı
birdilektut15 Kubrakopuz53 190 larda 220 lerde 160 larda şimdi ünsülin kullanıyorum çok tehlikeliymiş canım çok dikkat et zararlı hiçbir şey yemiyorum her şeyim ölçülü artık