Kızlar ilk bebeğim 23.haftalıkken doğdu 2 gün yaşadı ve vefat etti. 2.gebeliğimde de serklaj istiyordum doktorum rahim ağzı uzunluğun gayet iyi gerek yok dedi ama aniden 20. Haftada kanamam başladı ve o bebeğimide kaybettim. Bunda progestan kollanıyordum ama bi işe yaramadı. Doğumdan sonra kürtaj yapıldı eşi çıkmadığı için. 6 ay sonra gebelik planlayın dedi ama neler yapmam gerek hiç bilmiyorum planlamada hangi değerlerimi kontrol ettireyim yardımcı olur musunuzz🥺