Arkadaşlar merhaba benim bebeğim bugün 32 haftaya girdi ama ultrasonda 36haftayla uyumlu çıkıyor gebelik şekerimde çıkmadı doktor erken doğum olabilir diyo benzer bi durum yaşayan yada bilgisi olan varmı bebeğimin zarar görmesini yada küvezde kalmasını istemiyorum korkuyorum