umynurr vallahi ilkinde 1.5 gün gittim.Bundada çağırdılar kızım küçük gitmedim. Ama tavsiye ederim git ıkınma işlemi çok önemli ben onu öğrendim 4 dikişle kurtuldum gerçekten ve doğumdan sonra dikiştn neler kullanacağını süt için neler yapacağını anlatıyorlar yattığın yeri ebeleri işte doğumdan sonra kordonu kesilmeden çocuğu 5 dakika kucağından indirme dediler oradaki giden kan akışı çok önemli dediler Ben hep böyle yaptım ebeler sağ olsun çok Güler yüzlüydü ama hemşire ile doktora bir şey diyemem