Benim de suyum fazlaymış ama bende 32. Haftada çıktı şeker yüklemesi yaptım normal çıktı. Karbonhidrat ağırlıklı beslendiğinde olabiliyormuş. İeker yüklemesi de öyle aman aman bir şey değildi. Sadece erken saatte yapın çünkü 2 saat boyunca bir şey yiyip içemiyorsunuz. Ben bilmiyordum biraz geç yaptım canım çıktı