gizemsen009 ben 2 gebelik geçirdim düşükle sonuçlandı ikisinde de freeley le öğrenmiştim ilk gebeliğim de de böyle çizik çıktı hatta sonradan farkettim bakmıştım negatif sonra diziye dalmıştım bi daha baktığımda pozitifti kanda da pozitifti artı medi ilk defa denedim ama bilmiyorum kararsızım şuan testler bu sefer aklımla oynuyor