Merhabalar 28 yaşındayım eşimde de 29 yaşında 2.gebeligim bir oğlum var iki gün sonra kızım doğacak inşallah sezeryan olucam aslında aklımda böyle bişey yoktu ama doktor sorunca düşünmedim değil normalde istemedim ama dün akşam eşim tüplerini bağlatalım iki tane çocuk yeter dedi bi taraftan bende bağlanmasını istiyorum ama diğer taraftan da korkuyorum Allah korusun bir sorun olursa tekrar bebeğim olması gerekirse diye erken yaşta tüplerini bağlatan varmı daha sonra cocuk sahibi olmak istersek açtırabiliyomuyuz bilgisi olan bilgilendirebilirmi