dilek190 yani şöyle bi durum var doktorumun bana yaptığı açıklamaya göre söylüyorum. o haftalarda dış genital yeni oluşuyor ve net olmadığı için kemik yapısına göre tahminde bulunuyorlar. Bizim burda nub dediğimiz şey yani. Bana 10.haftada kız ihtimali yüksek demişti 13de kesin erkek dedi. Şimdi senin haftan biraz ilerlemiş değişmeyebilir ama %70de çok yüksek değil yani. 14e kadar bekle bakalım ☺️ fotosu varsa chatcpt doğru yorum yapıyor genelde. Ona atabilirsin.