ozklay Selamlar, cinsiyeti kaçıncı haftada öğrendiniz ? Ben şu an 11+4′teyim, 14. Hafta da gideyim diyorum bakarlar mi?
ozklay esmaa535353 Sağlıkla alın inşallah, cinsiyeti dedileri gibi çıktı değil mi ? Ben de ona göre gideceğim.
ozklay Yazmelegi_ Ay maşallahh, cinsiyetleri ne peki 🥰🤗 Benim de ilk gebeliğim çok heyecanlıyım, kendini belki bir ihtimal gösterir diye 14. Haftam da gidesim var.
Yazmelegi_ ozklay bi kızım var birde oğlum olacak❤️ gösterebilir tabiki zamanı gelmis benim minikler pozisyonlardan kaynaklı gostermemisti
ozklay esmaa535353 Sağlıkla büyütün inşallah, gidelim madem 14. Hafta da 🤭 cevabınız için teşekkür ederim ♥️
ozklay Havin49_ Sağlıkla büyütün, ilkleri şanslıysan erken öğreniyorsun demek ki,ilkinin cinsiyeti neydi gostermedi mi kendini
ozklay Yazmelegi_ Allah bağışlasın, inşallah benim ki de kendini belli eder, sabırsızlıkla bekliyorum valla