nuruykae henüz 5 haftalık gebeyim dün gece göğüs kafesimde sıkışma ve sırtımda felaket bir ağrıyla uyandım acile gittik tansiyonum çıkmış serum taktılar bebek gayet iyi ama sırt ağrım asla geçmedi çok kötü ağrıyor ne yapabilirim