babyhm0 valla bacım Benım doktor 12 de tahmın de bulunuyorlar ama emın ol tahmınde bulundukları cınsıyet çıkıyor Zaten ıkılı test verdıgınde Orda çıkıyor onun üstüne tahmın yurutuyır bana 12 de kız dedı sonra rahatsızlandım hastaneye yatışım falan oldu çocuğa baktı yıne kız dedı her doktor gıbı 16 17 de netleştırıyorlar