Rose_07 Arkadaşlar sonucun çıktığı e nabızda görünüyor mu? Hastane 1 saatlik uzaklıkta boşa gitmeyelim diye düşündüm.
nidosh Rose_07 kannsonuçlaro düşüyor ama önemli olan en son rapor kısmı. O çıkmıyor ancak sekreterden alabilirsiniz
haticedrd Rose_07 hayır düşmüyor doktorunuz veya sekreterin numarası varsa arayın numara yoksa da hasteneyi arayın onlar yönlendirsin sizi
zeh6363 Rose_07 bende merak ediyorum ya tam bunu sormak için post açacaktım Bi hafta sonra demişti kanı alan hemşire bende iki hafta sonraya randevu aldım
Annesii66 Rose_07 lütfen uzak vs ertelemeyin direk arayıp yada gidip sorun dörtlü taramayı geç öğrendim verdiğim hastanede randevu yoktu sonradan iki ay başka hastaneye gittim bakmadılar sonuçlara riskli çıktı ve ikinci kez detaylı ultrasona girdim
Rose_07 nidosh ama sonuç çıkmış oluyor değilmi o zaman. Ben Salı günü kan vermiştim normalde 3 güne çıkar dediler. E nabızda hicbirsey görünmüyor demekki çıkmadı doğrumu?
Rose_07 Annesii66 yok mutlaka Pazartesi iletişime geçeceğim. Zaten erteleme şansım yok. Onun sonucuna göre serklj için gün verecek doktor
Rose_07 deletedmom43191 hayır rapor görmek istemiyorum aslında sonucun çıktığını bilmek istiyorum. Hastaneye gidince sonuç daha çıkmadı derse tekrar işten izin alıp gitmek zor olacak