babyymom59 merhaba bende 16 haftadayim ilk hamileligim 2 gündür uzanırken karnımda gaz patliyormus gibi bir şey hissediyorum bugün 2 kez oldu bebisin hareketi olduğunu düşünüyorum sizin hissettiğiniz de böyle mi yoksa ben gazi mi hissediyorum birde o hissettiğim Karnımın alt kısmı diğer yerlere göre daha sert oluyor anlam veremedim size sormak istedim