Merhaba kızlar bu ikinci gebeliğim şuan 20+2 günlük gün içinde bebek hareketlerini çok az hissediyorum ve sürekli kasıklarıma doğru hissediyorum ilk bebeğim de bu haftalarda daha güçlü tekmeler vardı yukarı doğru bunda niye böyle anlamadım zaten hareketleri de 3 4 gün önce hissetmeye başladım oda uzandığımda sadece. İmkanlardan dolayı hastaneye şuan gitme şansım yok korkuyorum bişey mi oldu diye. Gğn içinde de çok hateketliyim küçük bebeğim var acaba dinlemiyorum ondan mı böyle bir durum yaşayan var mı?