Dün özele gittim farklı bir doktora erkeğe benziyor dedi kız olma ihtimal yok mu dedim çok düşük bir ihtimal dedi net konuşmadı ben de kız olduğunu hissediyorum annelik hislerime güveniyorum şimdi çok iyi bir doktora geldim bu söyler umarım net bir şekilde 12+3 teyim hiçbir şekilde erkek hissetmiyorum ısrarla erkek dedi dün doktor bakalım